mY StAtUsS . .

OfFlIne ! pAs UpDaTeS BlOg FaSaL BuDop TuH CaPiTaL A >__< . . SeDiH NiM HUKHUK ):
07 JUNE 2011
mEeT mY SeLf NUR SyAzMiRa IdAyU BiNtI suRnI

~ BiLa HaTi Di SaKiTi LaGi !! . .

Hary neyh mood tak bape nak menyebelahi aku , , 
sume prasaan mula bergelumang dalam fikiran neyh . .hurmmm , , :(
(mula terbentak di fikiran) ! '' nape dya buad aku mcm neyh ? ? 
nape aku ? ? ape jerk kesalahan aku pada dya , , sampai aku di balas sebegini rupa . .
setelah ape yang dah aku lakukan demi permintaan dya yang mungkin juga untuk kebaikan hubungan kami atau pun sebaliknya . .
6 bulan kami bersama . . dah mcm2 dugaan , aral melintang 
dan masalah dah aku lalui bersama . .
ape lagi yang dya nak ? ? ap pun yang di mintanya , 
hanya yang termampu dah pun aku turuti . .
kalau aku tak ikot kate dan berdegil , ,
mula di marah nya , , aku akui
masih syg dan masih perlukan kamu . .
walau ape pun yang terjadi aku akan harungi semua neyh dengan penuh kesabaran . .
sebaliknya , , butir2 permata mulai jatuh membasahi pipi . .
aku redho jika neyh yang dah di takdirkan untuk kita , ,
dan , , mungkin juga , , aku bukan larh yang terbaik untuk dirinya . . (mengeluh sejenak) . .
dan cuma satu harapanku , ,
berharap hubungan yang dah di bina selama 6 bulan neyh dapt di satu kan kembali . .


p/s : tgk org lain bhagia , myra pun begitu yang nak kan kehagiaan juga . . tpy , , kalau nak buktikan pun yang kita neyh sygkan seseorng , , buktikan larh dengan cara yang betul . . jgn sampai maruah diri tergadai dek kerana mengejar kasih yang anda mahukan tuwh . . hehe :) . . renung2kan , , dan selamat beramal ! !
CoReTaN DaN LuAhan HaTi YaNg DI SaKITi ;

No comments: