mY StAtUsS . .

OfFlIne ! pAs UpDaTeS BlOg FaSaL BuDop TuH CaPiTaL A >__< . . SeDiH NiM HUKHUK ):
07 JUNE 2011
mEeT mY SeLf NUR SyAzMiRa IdAyU BiNtI suRnI

SeLiPaR JePuN ♥

BIASE2 SUDAH LARH KAN2?????NATY BORUK GOX . .HEEEEEEEEEEEEE ( :

hehehehehe . . uit ! jupe lagix . . awi neyh na cite pasai sipe jepunx . . hakhak. . . . kowanx un mzty suke oppp pakai siper jepunx . . ag un senang na saut . . sodap un sodap pakai nye . . selesa . . 
     cakap sal siper jepunx , , ade jea yg nyampuk . . ade yang selox ngat kate "aku nye ROXY beb " . . " aku nye lax  QUIKSILVER " . . ish3!!! membazir joh . . huhuhu . . ak beli pom hok muroh pade beli hok mahal2 ape jadoh nye . .   HAHAHAHA . . .  kowanx na taw ta hok aku nye jenama ape??? laggix power . . urmmmmmmmmmmmmmm , , ta payh r taw jenama . . ngehngeh . . . .  na taw ??? hakhak . . aku nye hok puluh ya joh . . aku ukan ape , , malesh na pakai yang mahal2 neyh . . lau pakai un buwok ugax opppp . . yea dop ???


Aku kalu kuor bndor dok soh kalu dop sebat spasang sipe jepunx . . nmpok jea sebat lalu . . pntang nmpok beli . . haishhhhhhhhhhhhhhhh . . patut larh mama bebel . . "along kaw na goreng kea siper jepung yang banyak2 at umah 2 ???? "  . . . .
       heheheehehehehe . . mama ape taw saye an antoO lipar jepunx . . ta payah larh nnty mama na belikn saye hok tinggi2 uh , , saye ukan pandai un pakai . . . (kantoi suda ) . . . kihkihkih ( :


hok neyh jea larh yang penah aku pakai . .
haaaaaaaaaaaaaaaaaaa . . mung owg ape taw , , hok neyh ukan 7 ,8 puluh yaaaa . . hok neyh puloh ya joh . . . dop mahal cm kowanx punye 2 . . yea r wat npe oppp mahal2 cam aku kate tady , , kek g buwox gax eyhhhhhhhhhhhhhhh . .  skunk aku ase buleyh sebebang lipa jepung dalam almri kalu org len dop usix barang aku . .
tpy , skunk org umoh pntang tgk bnda trbiar amek lau pakai . . NYAMPAH aku ! ! 













No comments: